افزایش فالوور اینستاگرام

این وبلاگ به شما اموزش می دهد چگونه در شبکه های اجتماعی کسب و کار خود را رشد دهید

افزایش فالوور اینستاگرام

۱۰۱ بازديد


با 80 درصد حساب های کسب و کار در اینستاگرام ، به نظر می رسد ممکن است بازاریاب ها علاقه مند به آشنایی بیشتر با Instagram برای تجارت خود باشند. سایت مدیر برتر در زمینه کسب و کار دیجیتال 

من می دانم که ما در بافر هستیم!

اخیراً ، ما روش های جدیدی را برای رشد حساب Buffer Instagram به اشتراک می گذاریم ، دوست داریم و سعی می کنیم ، و این بسیار سرگرم کننده بوده است. از آنجا که اینستاگرام سکویی است که مشتاقانه تمرکز می کنیم ، فکر کردیم برای ما جالب است که در مورد برخی از روش های جذب پیروان در آنجا تحقیق کنیم.

این که آیا شما حساب شخصی خود را رشد می دهید یا از طرف یک شرکت کار می کنید ، ادامه مطلب را بخوانید تا 10 بهترین تاکتیک (با ابزارها و مثالها!) را کشف کنیم که می تواند به شما در رشد مخاطبان بیشتر و مرتبط تر در اینستاگرام کمک کند.
Instagram user-generated content

پست های اینستاگرام خود را با Buffer برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید! ارسال پست های تک تصویر یا ویدیو را در بهترین زمان خود برای رشد پیروی از اینستاگرام خود برنامه ریزی کنید.

اکنون با یک دوره آزمایشی 14 روزه به صورت رایگان شروع کنید.

10 تاکتیک برتر رشد اینستاگرام
10 روش عملی برای سوپر شارژ کردن رشد پیروان خود در اینستاگرام:
1. ارسال مداوم (حداقل یک بار در روز)
2. فیلم ها ، فیلم های زنده و داستانها را امتحان کنید
3. هشتگ های با کیفیت را مطالعه و استفاده کنید
4. محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید
5- با دیگران همکاری کنید
6. در بهترین زمان خود ارسال کنید
7. از تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید
8. طرفداران خود را درگیر کنید
9. مسابقات میزبان
10. پست متقاطع

1. ارسال مداوم (حداقل یک بار در روز)
ابزار بازاریابی بصری Tailwind بیش از 100000 نمایه اینستاگرام را در سال 2017 مطالعه کرد تا درک کند که چگونه فرکانس ارسال بر رشد و میزان تعامل پیروان تأثیر می گذارد.

آنها دریافتند که هرچه بیشتر ارسال کنید ، لایک و دنبال کننده بیشتری دریافت می کنید.

بر اساس این مطالعه ، پروفایل هایی که هفت بار یا بیشتر در هفته پست می کنند (یا حداقل یک بار در روز) بیشتر از مواردی که با پست کمتری ارسال می شوند ، لایک بیشتری می گیرند و دنبال کنندگان بیشتری دارند.

مطالعه Tailwind در اینستاگرام در مورد فرکانس ارسال
تأثیر ارسال پست بیشتر:

با حرکت از کمتر از یک پست در هفته به 1-6 پست در هفته ، می توانید تقریباً نرخ رشد پیروان خود را دو برابر کنید. با انتقال از ارسال 1-6 بار در هفته به یک یا بیشتر در روز ، می توانید نرخ رشد پیروان خود را بیش از دو برابر افزایش دهید.
برای اشتراک گذاری کلیک کنید
نکته مهم در این زمینه: ارسال مداوم در اینستاگرام. مارک هایی که با ارسال های اینستاگرام به طور منظم جریان می یابند ، تمایل دارند بهترین نتایج را ببینند.

با جدول زمانی الگوریتمی اینستاگرام ، سازگاری به عنوان یک عنصر اصلی برای مشاهده پست های شما و ظاهر شدن در بالای جدول زمانی احساس می شود. اگر پست های شما به طور منظم به اشتراک گذاشته می شود و از جذابیت خوبی برخوردار است ، الگوی ما الگوریتم اینستاگرام است که ممکن است پست های شما را در بالای صفحه فیدهای دنبال کننده قرار دهد

با محتوای سازگار و با کیفیت بالا به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید - اکنون یک دوره آزمایشی 14 روزه بافر را شروع کنید.
2. فیلم ها ، فیلم های زنده و داستانها را امتحان کنید
در حالی که اینستاگرام به عنوان یک شبکه اشتراک گذاری عکس آغاز به کار کرد ، اما فراتر از فقط عکس ها رشد کرده است. با ویژگی هایی مانند فیلم ها ، فیلم های زنده و Stories ، مارک ها اکنون می توانند انواع مختلفی از محتوا را ایجاد کنند تا طرفداران خود را جذب کنند و طرفداران خود را افزایش دهند.

در اینجا چند دلیل قانع کننده برای ارسال این نوع مطالب جدید آورده شده است:

میزان جذابیت متوسط ​​فیلم ها سریعتر از میزان جذابیت تصاویر 3 رشد می کند
وقتی به طور زنده در اینستاگرام قرار می گیرید ، درست در قسمت جلوی Stories feed4 ظاهر می شوید
پنجاه و هفت درصد از مارک ها معتقدند که داستان به عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی "تا حدودی م effectiveثر" یا "بسیار موثر" بوده است.

منابع رایگان:
چگونه داستان های زیبایی در اینستاگرام ایجاد کنیم (و 10 الگوی شگفت انگیز برای استفاده)
در اینجا تمام مواردی است که باید درباره ویدیوی زنده در داستان های اینستاگرام بدانید:
راهنمای بازاریابی ویدیویی در زمینه ایجاد محتوای حماسی برای رسانه های اجتماعی

3. هشتگ های با کیفیت را مطالعه و استفاده کنید
ما هشتگهای زیادی را در وبلاگ بررسی کرده ایم ، اما به نظر می رسد در هیچ کجای شبکه های اجتماعی به اندازه Instagram مهم نیستند. هشتگ های مناسب (و برچسب موقعیت مکانی) می توانند تصویر شما را در معرض مخاطبان گسترده و هدف قرار دهند و به نظر نمی رسد کاربران اینستاگرام به همان روشی که ممکن است در شبکه های دیگر داشته باشند ، هشتگ خسته می شوند.

به دلیل محبوبیت آن ، حتی اکنون می توانید هشتگ را دنبال کنید!

Simply Measured دو مطالعه انجام داد و دریافت که پست های اینستاگرام با هشتگ و برچسب مکان بالاترین میانگین درگیر شدن را دارند 6

. به عبارت دیگر ، هشتگ ها می توانند بهترین گزینه برای رشد سریع دنبال کنندگان در اینستاگرام باشند.

به عنوان مثال ، یکی از پست های برتر اخیر اینستاگرام ما را بررسی کنید ، جایی که ما از ده هشتگ و یک برچسب مکان استفاده کردیم:






https://virgool.io/@info.qweb/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-fob7qfu1nwsj
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.