تولید محتوا در اینستاگرام

این وبلاگ به شما اموزش می دهد چگونه در شبکه های اجتماعی کسب و کار خود را رشد دهید

تولید محتوا در اینستاگرام

۱۱۰ بازديد
ایجاد محتوا در اینستاگرام
این گونه محتوا در کاغذ بیشتر کسب و شغل های بزرگ مشهود است و این نشان از اهمیت زمینه دارااست .

برای ایجاد محتوا دراین باره می توانید از مراحل بسته بندی و ارسال تولیدات , از حضور در نمایشگاه , از روند ایجاد یک جنس و یا این که از یک روز کاری به هم ریخته عکس و یا این که ویدئو بگیرید و با کاربرانتان به اشتراک بگذارید .

بعنوان نمونه یک ورقه مربوط به فروش سنگ‌های قیمتی , قادر است از فرآیند استخراج سنگ‌ها به وسیله اعضای وبسایت ویدئو تهیه و تنظیم نماید و به اشتراک بگذارد . یک کاغذ مربوط به فروش زعفران , میتواند از مراحل برداشت زعفران و حضور مجموعه در آن فرایند کلیپ تنظیم نماید . دراین باره ایده‌های کاربردی بخش اعظمی موجود است .

پرسش از مخاطبان , ارتقاء نرخ تعامل
در تعریف نرخ تعامل گفتیم که تعداد کامنت یکی مورد ها تاثیر گذار در نرخ تعامل صفحه های اینستاگرام است . پست‌های سوالی می توانند ایده نیکی برای ساخت محتوایی باشند که سبب ارتقا نرخ تعامل شود . به تصویر ذیل دقت نمائید .

پست های سوالی ایده نیکی برای ساخت محتوا در اینستاگرام میباشند
مواقعی شبیه پست بالا , سبب ساز ارتقاء تعداد کامنت‌ها و در فیض ارتقا نرخ تعامل میشوند .

معرفی محصول ها و سرویس ها
معرفی سرویس ها و محصول ها عالی است , ولی خیر این که ورقه ما , تنها از تصاویر محصولات‌مان مالامال شود .

پایین‌ترین نرخ تعامل را صفحاتی دارا هستند که صرفا عکس و ویدئو محصولاتشان را به اشتراک می گذارند .

ایده های ساخت محتوای اینستاگرامی
کاغذ بالا , مثال یک ورقه غالب اینستاگرامی است که تعادل قابل قبولی در بین معرفی تولید ها و محتوای جالب دارااست .

توصیه میکنیم حتم مقالات وب سایت مدیر برتر در این زمینه را بخوانید و در حالتی که ورقه خویش را نو فعال سازی کرده‌اید برای مدتی پست‌های معرفی تولید ها قرار ندهید و به مرور زمان بعداز ساخت محتوای حاذق , سرویس ها و تولید ها خویش را هم بین پست‌ها معرفی نمایید . همینطور خوبتر است که تولید ها را در قالب ویدئو معرفی کنید .

ویدیوها , موءثر در برندسازی و چشم شدن
بعداز حدود یک ده سال کار در دنیای کسب و شغل های اینترنتی و پیگیر بودن برندهایی که روزی کسب و شغل های زیاد کوچکی بودند و روز جاری به رویش قابل توجهی رسیده‌اند , به نترسی می توانم بیان کنم اکثر زمان ها کسب و کارهایی که تمرکز خویش را بر ایجاد محتوای ویدیویی گذاشتند , روز جاری بخشی از موفق‌ترین کسب و امور در فضای مجازی میباشند .
ایده های تولید محتوا در اینستاگرام

ایجاد ویدئو در اینستاگرم یک سری خصوصیت داراست . نخستین این‌که بخت مردمان به محتوای ویدیویی در اینستاگرم بیشتر است و دوم این که الگوریتم اینستاگرام هم اینگونه است!

تجربه نشان داده است که محتوای ویدیویی بیشتر در اکسپلور و در Feed در‌پی کنندگان نمایش داده می شود . علی الخصوص در حالتی که بصورت اسلایدی باشند .

البته بصورت کلی , در شرایطی که اخیرا کاغذ اینستاگرام خویش را فعال سازی کرده‌اید و قصد دارید سریع‌تر رویش فرمایید , ساخت محتوای ویدیویی می تواند ایده فراوان خیر و خوبی باشد .

البته چه ویدیوهایی قابلیت و امکان بیشتر چشم شدن را دارد؟

ویدیوهای مناسبتی قابلیت و امکان ویروسی شدن ( Viral ) را دارا‌هستند , یعنی در شبکه‌های اجتماعی آنقدر دست به دست میگردند تا فالوورهای بخش اعظمی جذب فرمایید .

اما خواسته از مناسبت , دقیقا مناسبت‌های روزنگار نیست! مراد اتفاقات حساس روز است . نظیر زمان پیک ویروس کرونا که هر شخصی خبر امیدوارکننده از ایجاد واکسن کرونا به اشتراک می‌گذاشت , به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می شد .

ویدیوهای آموزشی و ویدیوهای انگیزشی هم , از جمله محتوای ویدیویی با امکان ویروسی شدن میباشند .

پست‌های مقایسه‌ای
یکی دیگر از ایده‌های دیدنی برای ایجاد محتوا در اینستاگرام , تکثیر پست‌های مقایسه‌ای هست .

دو موردی که در حوزه کاری شما دوچندان دارای شهرت هستند را باهم مقایسه فرمایید .

بعنوان نمونه در حوزه کاری ما , محتوای مقایسه‌ای به عنوان «جوملا یا این که وردپرس» را می‌توان منتشر نمود .

یک اصل اساسی . .
بعنوان یک اصل حیاتی , هرگز فراموش نکنید که تعادل میان محتوایی که منتشر می کنید وجود داشته باشد . بعنوان نمونه تنها به ایجاد محتوای ویدیویی نپردازید یا این که تنها محتوا را در قالب تصویر و نوشته منتشر نکنید . هر مخاطب محتوایی متعدد می‌پسندد و در صورت یکنواختی محتوا ممکن است برگه شما‌را آنفالو کنند .
جواب به سوال ها لبریز تکرار یوزرها
تا قبل از این در مقاله ایده‌های ساخت محتوای مدام سبز گفتیم یکی‌از مالامال مخاطب‌ترین گونه های پست‌ها , جواب به سوال های مرسوم یوزرها میباشد . به دلیل آن که که‌این سوالهای در ذهن دیگران هم موجود هست .

زمانی یوزرها سوالهای خویش را از شما می پرسند و به آنان جواب می‌دهید , این منجر حضور فعال‌ترشان در صفحه‌ی شما می گردد .

ایده برای پست اینستاگرام 
در تصویر بالای یک کدام از پست‌های برگه اینستاگرام سرزمین


https://modirebartar.com/31-content-production-ideas-for-instagram/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.